بطل فلم وادي الدئاب

Monday, August 6, 2012

Necati Şaşmaz evlenecekmi ?

“Ben ruhsatsız takılmayı seviyorum. Aslında çocuk istiyorum ama ruhsat problemi var…” Güzel oyuncu Nur Fettahoğlu’yla aşk yaşayan Necati Şaşmaz, evlilikle ilgili düşüncelerini havaalanında tesadüfen karşılaştığı Yurdal Sert’e açıkladı: “Ben ruhsatsız takılmayı seviyorum. Aslında çocuk istiyorum ama ruhsat problemi var…”

“BEKÂRLIK SULTANLIKTIR” DiYOR

KURTLAR Vadisi’nin Polat Alemdar’ı Necati Şaşmaz, bekârlıktan şaşmıyor! Nefise Karatay, Hatice Şendil gibi gü zellerle aşk yaşayan, bir süredirde Muhteşem Yüzyıl’ın Mahidevran Sultan’ı Nur Fettahoğlu’yla birlikte olan Şaşmaz, evlilik hazırlığı yaptığı dedikodularına son noktayı koydu! Ünlü oyuncu geçtiğimiz hafta Ankara’ya giderken havaalanında karşılaştığı Yurdal Sert’e evlilikle ilgili düşüncelerini açıkladı.

“EVLENMEYİ DÜŞÜNMÜYOR MUSUN?”
Kendilerini uçağa götüren otobüste yüksek sesle sohbet eden ikiliden Yurdal Sert, Necati Şaşmaz’a, “Ar tık evlenmeyi düşünmüyor musun?” diye sordu. Önce gülen Şaşmaz daha sonra, “Ben ilişkide ruhsat sevmiyorum, ruhsatsız ta kılmayı seviyorum. Aslında çocuk istiyorum ama ruhsat problemi var” diye cevap ve rerek Fettahoğlu’yla evleneceği iddialarını yalanladı.

Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support