بطل فلم وادي الدئاب

Saturday, August 11, 2012

حبيبة نجاتي شاشماز الحقيقيه مع الصور


حبيبة نجاتي شاشماز الحقيقيه الصور

Yasemin Öztürk
من مواليد انقره في 25 سبتمبر
هي ممثله وفي البدايه كانت تعرض ازياء
تقول انها التقت نجاتي شاشماز في عام 2004 على مائدة الغداء وحصل بينهم انجذاب قوي
وبعدها اصبحو يلتقون سرا في منزل نجاتي وقليل من المحيطين فيهم كانو يعرفون بعلاقتهم
وان نجاتي كان يهتم بسرية العلاقه خاصه ان الصحافه والاضواء عليه مع عرض مسلسل وادي الذئاب واستمرت علاقتهم حتى 2007

وهذا كلامها بالعربي عن علاقتهم

كان هناك عالم خفي من أسرار "
وادي الذئاب في الصوت والتمثيل والتي في وقت لاحق غادر الفريق المسرح والتلفزيون الفاعل أوزتورك ياسمين الحب خفية من أي وقت مضى لأول مرة ، 'هناك ما نحن اعترف... ياسمين أوزتورك" نجاتي الدليل عام 2005 المواد الغذائية خلال الاجتماع كنا. لقد تلقينا قوة عظمى من بعضهم البعض لأول وهلة. بعد فترة وجيزة أن بدأنا معا. لم قليل من الناس خارج نطاق علاقتنا فريق لا يعرف أحد. كان هناك عالم خفي من سرية بين شخصين. وكان المكان الوحيد الذي نجتمع ، منزل نجاتي. يمكنني أن أذهب إلى مكان آخر ، "قال.

"كنا نلعب ألعاب الكمبيوتر في المنزل مع نجاتي"
عاش ياسمين أوزتورك معا خلال اقامتهم في السينما ، والمطاعم ، ومشاهدة المعالم السياحية ، وبالتالي لا يمكن أن تستمر من الاعتراف بها كان متعبا جدا. ياسمين أوزتورك "نجاتي الع** يبدو من نشطة جدا في المنزل ، ومرح وبارع الرجل هو مهرج. تبدو في هذه السلسلة هي الشيء الوحيد. فعل ذلك 10 الجمل يستحق نظرة. ولكن الطفل هو مثل. لعبنا ألعاب الكمبيوتر في المنزل. سوف يكتب الشعر ، وأود أن يقرأها. فرحات Göçer نحن قد استمع إلى الأغنية معا. فرحات Göçer قانون 'م' كان لدينا أغنية أغنية لدينا. النظر في عيون بعضهم البعض ، وقال انه قرأ الأغنية ، "قال.

"أنا' اذهب 'لقد كنت في انتظار أن نقول"
ياسمين أوزتورك "نجاتي على نحو ثابت' وادي الذئاب أخشى من ضرر تلك العلاقة واضطررت الى التخلي عن حريتي. بكيت الم**ور في أوقات 3.5 سنة ، كفى لهذا اليوم الذي كنت جدا. نجاتي في حب ، ولكن يسعدنا أن نعرف في اليوم الأول لم يأسف. وكنت في حالة حب ، وهذا هو خياري. كنت أحب كثيرا لها. أنا معجب موقفك النبيل. ولكن يمكن أن أرى الحب والعطف إذا قلت ، أنا لا أعرف بالضبط. في حين الانتهاء من خطابه ، وأود أن ينزف وأنا أفكر بها هناك. كنت متعبا جدا جدا. عندما قلت له ان "أنت وأنا أحترم هذا القرار" ، كما قال. وقال لهم فقط. في حين أن الأول "الذهاب" كنت أنتظر أن يقول ، "قال.

"fotoğraflarıve كاراتي الجميلة' لم يكن في الحب ، 'والتي انتهت'
ياسمين أوزتورك "نجاتي دائما إلى صيف عام 2007 اثناء قضائه عطلة في جوتشيك الجميلة كاراتي ينظر في القارب. ثم لديك معا. كيف كان شعورك؟ "فأجاب على السؤال التالي : في تلك الأيام كنا وجود الصحراء. كنت قطعت حتى رأى الصور في الصحف. فتح تدعو لي 'لا تقلق أي شيء بيننا" قال. لقد بدأنا لنكون معا مرة أ***. في مقابلة في هذا الوقت ، 'لم أكن وقدم الوصف غير الحب'. وانخفض مرة أ***. هناك كان يرتدي بالفعل لا يمكن للعلاقة أن يعيش بحرية. ونحن في إجازة أعلى من كل شيء. افترق نود.
Habiba Najati Chacmaz gerçek görüntüler

Yasemin Öztürk
25 Eylül'de Ankara'da tarihi
Başlangıçta, onun temsilcisi kostümleri sunuldu edilir
O öğle yemeği dahil, masanın üzerine 2004 yılında Najati Chacmaz tanışmış ve güçlü bir yakınlık var vardı Says
Sonra Asubho ben hayatta bir evde gizlice karşılamak ve çevrelerindekilerin birkaç ilişkileri Kano biliyor
Ben Kurtlar Vadisi serisi sunumu ile 2007 yılına kadar olan ilişkisini sürdürdü özellikle basın ve ışıkları gibi, hayatta ve ilişkinin gizliliği de ilgilendi

Bu ilişkileri için onu Arapça bir kelime

Sırlarla dolu bir gizli dünya "vardı
Daha sonra takım, ilk kez tiyatro ve her zamankinden daha televizyon oyuncusu Öztürk Yasmin gizli aşk sol ses ve temsili, içinde Kurtlar Vadisi 'biz itiraf ne var ki ... Yasmin Öztürk, "Sanırım vardı toplantıda 2005 gıda maddelerinin dizin atlattı. Biz ilk bakışta birbirinden büyük güç aldık. Birlikte başlamış kısa bir süre sonra. Ekibimizin dışında bir kaç kişi bir bilmiyor değil. Gizli gizli bir dünyaya iki kişi arasında vardı . buluştuğumuz tek yerdi, ben bir ev kurtuldu. başka bir yere gidebilirsiniz "dedi.

"Biz Necati ile evde bilgisayar oyunları oynuyorduk"
Yasmin Öztürk sinema, restoran, gezi kaldıkları süre boyunca birlikte yaşamış, ve bu yüzden çok yorgun olduğunu kabul etmeye devam edemez. Tek şey Yasmin Öztürk, "Ben Ala ** evde çok aktif görünüyor kurtuldu, ve eğlenceli ve esprili bir adam bir palyaço. Bu dizi Görünüyor. Bir göz değer, 10 cümleler. Ama çocuk gibidir. Biz evde bilgisayar oyunları oynadı., Şiir yazacak mı Ben okumak istiyorum. Farhat Göçer birlikte şarkı dinlemişti. bizim için bir şarkı bir şarkı vardı Farhat Göçer yasası 'M'. birbirlerinin gözlerinin düşünün, o şarkıyı okumak, "dedi.

"Ben şunu söylemek bekledim 'go' duyuyorum"
Yasmin Öztürk, "ben aşık Najati. Sen de o gün için yeterli, ben ilişki ve benim özgürlük vazgeçmek zorunda kaldı. 3.5 yıllık zaman ** t acı ağladılar zarar korkuyorum Kurtlar sürekli 'Vadisi kurtuldu, ama olmadı biz ilk günü bilmek mutluluk duyuyoruz pişmanlıklar. ve aşk vardı ve bu benim seçimdir. Ben onlara bir çok sevdi. Senin tutum asil hayranım. ama ben dersem aşk ve sevgi görebilirsiniz, ben onun konuşmasını tamamlarken, kanıyorum olacaktır. tam olarak bilmiyorum ve ben orada düşünüyorum. sen çok, çok yorgun. ben olduğunu söyleyince "Sen ve ben bu karara saygı" dedi. ve sadece onlara dedi. ilk söylemek bekliyordum "go" ise, "dedi.

"Fotoğraflarıve Karate güzel 'içinde olan', âşık değildi '
Yasmin Öztürk "..? Najati her zaman 2007 yaz için tekne görülen güzel Göcek Karatay da tatildeyken Sonra birlikte var kendinizi nasıl hissettiniz" şu soru Yanıtlanmış: O günlerde biz orada çöl vardı. Diye gazetelerde resimleri görene kadar ben kesildi. Aç beni arar. Ben aşk değil açıklaması bulunmuyordu 'Aramızda bir şey merak etmeyin, "diye şu anda bir röportajda. Biz *** kez birlikte olmaya başlamıştır. Dedi' Ve *** düştü. Zaten var giymişti olamaz özgürce yaşamak ilişki. Biz her şeyi üst bırakın. biz ayrıldık.

Share:

0 commentaires:

Post a Comment

Popular Posts

ما هو افضل مسلسل لسنة 2020 ؟
مسلسل الهندي مملكة الحب
مسلسل تركي الحفرة
مسلسل وادي الذئاب
Created with Quiz Maker

Blog Archive

Pages

Theme Support